Bush ablamda yengemde korse giydiker canım sarmak yerine sezaryanlıysan eğer medical lerdr sezaryan korsesi diye bir şey var onu öneririm ama normal yaptıysan herhangi bir korsede olur basenden gögüs altına kadar sarmaktan daha etkili olur 🙂 benimde doğumum yaklaştı normal bir korse aldım dagiden ben sezaryan olursada medicalden alıcam artık ama baştan hemen tamamen giyme ara ara yavaş yavaş alıştır vucudunu yoksa birden tamamen giyersen iç organlarının düzelmesinede engel olabilirsin birden tamamen giyme canım senin için yani günde 1-2 saatle başlayıp sonra artıra artıra gide bilirsin 🙂