Merhaba. Uyku tutmayınca bende paylaşmak istedim. 2018de büyük kızım normal doğumla dünyaya geldi. 38+6 sabah çiş hissiyatıyla uyandım sabah dediğim saat 10 gibi felandı tabi o zamanlar uyuyabiliyorum 😁 Hamileler bol bol uyuyun tavsiyem sonra sabah 7de dikiyorlar ayağa 😊 Başta anlayamadım lavaboya gidiyorum biranda boşalmıyor çıkıyorum gelmiyor baktım bu hisse engel olamıyorum aradım eşimi istersen gel benim suyum geliyor diye yarım saat geçmeden büyük panikle evdeydi 😊 0 sancı 2 cm açılmayla öğlen 2de yatışım yapıldı nstde sancım yüksek çıkıyor fakat ben hissetmiyorum böyle böyle 5 oldu hafif hafif başladı bende en son saat 10 gibi annemi yanıma aldılar belime masaj yapıyordu beni sakinleştiriyordu yoksa o doktor ve ebelerle sakin kalmak mümkün değildi 😁 Açılmada ilerlemeyince haliyle beni aldı bir sezeryana alın inlemeleri ki Allah razı olsun iyiki almamışlar o zaman doya doya doğurdum 😊 Sabah 6 gibi travaya sancı odasına alındım. Açılmam tamdı fakat bebek kanalda olmadığı için bekliyorduk bukez de ama ebeler çok tatlıydı moralim yüksek olduğu için de artık sancı felan hissetmiyordum sadece aşırı terliyordum bu da beni çok susuz takatsiz bırakmıştı. Yalvardığımı hatırlıyorum sen doğur aynı dakka su vericez dediler Allah razı olsun verdiler de 😊 Doğurdum ama böyle bir rahatlık mutluluk yoktu. Beni götürün bu hastaneden diyerek girdiğim travaydan güle oynaya ohhh be doğurdum ne güzel doğurdum diyerek çıktım ki bebeğim doğar doğmaz ebenin eline kakası yaptı buna sonra değinicem 🤭 Gelelim 2. Sürpriz bebeğime 😊 14 şubatta büyük kızımın alerjileri için hastaneye gitmiştik son 6 aydır o kadar adet düzensizliğim vardı ki 1 ay önce Bi sıkıntımı var diyerek hastaneye gitmiştim kistim, enfeksiyonum, hafif mantarım vardı ve o ay ilişki 1 ya da 2 kez olmuştu. Biri kazalı oldu ne kadar ben önlem almaya çalışsam da alamamışım işin şakasıyla ben 14 şubatta test aldım nasılsa bişey yoktur yine normal gecikmedir diye kimseye de bişey demedim annemlerdeydim. Hadi gideyim yapayım dedim bir de ne göreyim çift çizgi elim ayağım titredi kızım daha 18 aylık ben hazır değilim eşimle aramız limoni çocuğu babamla hastaneye götürdüm diye tripliyim 😁 o an başladı zaten gittiğim hastane pandemi hastanesi oldu, başka hastaneye gittim down sendromlu dediler doktor özellikle sıvı alalım diye tutturdu özele gittim doktorun aşırı rahatlığı sinirimi bozdu derken özelde devam ettim. Bukez 2 yaşında bebekle benim hamileliğimde ekstra zor geçti. İlk gebeliğim de Allahım o kadar mutlu ve rahattım ki ikinci de de artık doğsun hadi doğsun ne zaman doğacak modundaydım. 31. Haftada ters döndü bebeğim neyse döner dedik 34de normale döndü 36da tekrar ters derken 37de günüm verildi. Anneannem canım anneannem o kadar dua etti ettirdiki herkese 38de bebeğim normale dönmüştü fakat ben o gün canımdan öte anneannemi kaybettim. Canım nasıl yanıyor bilseniz. Her neyse sezeryan iptal dedik doktorum ben gidiyorum dedi anlayış gösterdim istediğim doktora yönlendirmedi o şekilde yüz üstü bıraktı sağolsun. En son ben ağlaya ağlaya anneannemi unuttum kendi derdime düştüm akşam farklı bir doktora gittim o kadar ilgilendi rahatlattı ki baştan gitmediğime çok pişmanım. Ankara Ortadoğu Hastanesi Günel Aliyeva bir değil binkere Allah razı olsun 😊😊 Her şey normal fakat bebek iri bukez de. Her gün çağırıyor nstye giriyorum muayene ediyor her şey çok güzel doktorumu da buldum mutluyum derken nst çok kötü geldi bukez biz de farkındaydık zaten. 39+4 olmuştum artık ve son zamanların stresi benim üzüntüm derken meğersem bebeğim iri değil sadece kakası gelmiş o yüzden şişko gözüküyor muş ve o gün de kakasını yapmış ki büyük kızımda doğar doğmaz yapmıştı belki 1 saatle kurtardık 😁 hooop hadi yukarı sezeryan olabilir dedi doktorun yatışım yapıldı sancılarım çok düzenli nst düzgün normale döndük hadi yapabiliriz dedik Gülistanımın Gülce’si bize yine sürpriz yaptı nst kötüleşti suyumu açtılar kakasını yapmış meğer acil sezeryana alındım ama içimde kaldı özel hastaneyi özellikle eşim yanımda sancıyı çekeyim görsün diye istemiştim 🤭 Sezeryana girdim ama her şey o kadar hızlı ilerledi ki bu sırada da kızım kakasını yemiş tabiki. Ertesi gün kanında enfeksiyon olduğu için yatışı yapıldı 5 gün kaldı. Pandemiden dolayı yanına da giremedik camdan görebildik sadece çok şükür ki hemen toparladı kilo alımı da iyi olduğu için ekstra takviye de gerekmedi. Ablası gibi esmer doğup 17. Günde sarı bir minnoş olma yolunda ilerliyor 😊 büyük kızım 50 cm 3430 gr, küçük kızım 50 cm 3545 gr olarak dünyaya geldi. 2020 imtihan dolu bir yıl oldu benim için de imtihanlar devam ediyor. Bebeğimle alakalı hamileliğim zor geçti. Her şey tamam dedim pamuk anneannemi kaybettim benim için anneydi o büyüttü beni. Doğurdum eve getiremedim dedim şimdi miiis gibi uyuyor yanımda 😊 Ablasıyla da maşallah arası iyi o kardeşini çok seviyor kardeşi de gözlerini dikip ablasına bakıyor Rabbime binlerce şükür 2 maviş annesi oldum. Allahım bu yolda kimseyi koymasın benim 2 hikayem de sürprizli oldu, güzel oldu sağlıklılar çok şükür 😊 Sadece boklarıyla çok mutlular 😁