Nesli-Emin Bol bol su için rezene ve kimyon çayı içebilirsiniz. Bir de eczanelerde satılan bestlak süt arttırıcı damla önerebilirim. Bebeğiniz yanınızda olmasa da siz göğüslerinizi sağmaya ve masaj yapmaya devam edin. Benim bebeğim de sarılıktan dolayı iki gün hastanede yattı sizi anlıyorum. Elinizden yavrunuzu alıyorlar ve siz hiç bir şey yapamıyorsunuz. Dua edin inşallah her şey yoluna girecek Allah’ın izniyle 😊🤲