Quinmomm Virüsten dolayı tedirgin oluyorum birde ilk doğumumda doktor çok bilgisiz davrandı 4 cm açılmayla gittim hastaneye hazırdım doğuma ona rağmen beklemeden hemen doğuma aldı suni sancı verdirdi yırtıklarım var , epizyotomi yapıldı ben müsaittim normam , dikişsiz doğum yapmaya 2 saat içinde zorla doğurtturdular karnıma baskı yaptırdı hasta bakıcı ya.