45 gün önce sezeryan doğum yaptm ve iyileşeli çok oldu bu sabah uykuda sezeryan yerimde alta dogru vura ağrı kasılma oldu uzunca bi süre akşam üzeride bi anda bebekle ilgilnirken sarımsı su gibi aktı bi kaşık kadar altım falan ıslandı anlamadım ped taktım başına gelen varmı böyle bişey yada normalmi sezeryan sonrası