yagmurguz Kızlar beta hcg 0,3 çıktı adetime 3 gün var yükselir mi çok mu düşük 0,5 mi olması gerekiyor
zeyzey95 yagmurguz yükselmez canım 0.5 değil sadece 5 üstü olması lazım başta sıfır varsa 1 bile değil yani değer