Kızlar 3 Kimyasal gebelik geçirdim iki ay ara verdim 30 günde bir adet görüyorum 15de yumurtam çatlıyor ovülasyon testi ile denedim yumurtam 28de çatladı daha adetime 11gün var iki gündür kasıklarım ağrıyor çok keyifsizim ve miğrenim sürekli tutuyor sizce hamile olabilir miyim 🤔sizdeki hamilelik belirtileri nelerdi?