Derinsema kesinlikle su. 53 günlük anneyim, içebildiğin kadar su iç. Zaten doğumda ve doğumdan sonra canın o kadar çok su istiyor ki. Süt artıyor bu sayede. Ben doğumdan önce günde bir bardak suyu zor içerdim doğum anından itibaren iki litre içiyorum sanırım. Ayrıca sürekli de emzirmen lazım. Ne kadar çok emerse o kadar süt gelir