Kızlar 34 gün oldu hala adet olmadım,korunuyorum hamile olamam ama sol kasığım wc gittiğimde öksürdüğümde hapşurduğumda yürüdüğümde ara sıra çok ağrıyor acaba rahim kendini mi toparlıyor yoksa üşüttüm mü korkuyorum benim gibi kürtaj sonrası bu şikayeti olan var mı?