Annimannim bende 25+2 deyim suyumun fazla olduğunu söyledi doktor, tatlı ve meyve kestim tamamen 1 haftadır, şeker yüklemeside henüz yaptırmadım 2 haftaya inşallah, ama doktor su fazlalığı erken doğum riski yaratır dedi o kadar korkuyorum ki erken doğum olur diye, inşallah benimde suyum azalır🙏🏻