36+4 haftalığız 3 gündür bebeğim az ve hafif hareketler yapıyordu çok korktum bugüne randevu aldım sabah kalktım zıp zıp oynuyor gittik yinede doktora çok şükür herşey yolunda başımız haftasına göre 2,5 hafta önde ama doktorumuz sıkıntı değil dedi genetikmiş