Babyy1S idrar yolu enfeksiyonu mu ? Evet doktor önerdi ama insanın içinde bi tereddüt oluyor ara ara sarı akıntım oluyor kokusuz geçen akşam kaşıntım oldu bi kaç saat süren ve vajina girişinde gözle görülür bem beyaz bi akıntı gibi bişey vardı peçete ile silince gitti doktorumun sekreterine msj attım bu fitili ve travazol kullanmamı söyledi