kbrMEVA Merhaba sevgili anneler 25+4 dum ve ilk digumum sezeryen Di kızım 14/04/2019 doğumlu sizce dogumum. Normal mi olur sezeryenmi çok. Korkuyorum fransizca bilmiyorum lütfen akıl verin yeni geldik buraya bir sene oldu
Kbryagci38 kbrMEVA Fransa’nın neresinde kalıyorsun ? Doktor karar verir ona durumuna göre size söyler canım
Ayseguldt kbrMEVA sezeryan olur büyük ihtimal çünkü çok da bi zaman geçmemiş bende fransadayım bizde 22+1 şükür
kbrMEVA Gly_gks pmi deki doktor normal denerler dedi ama dikiş yerlerim ağrıyor yirtiliyo gibi hissediyorum buranın sistemi nasıl. Bilmiyorum ama bnm bildiğim ¾ sene geçmesi gerekiyor
kbrMEVA Kbryagci38 goussanville ama doğum gones hastanesinde olacak randevu aldım 12ayin22sine Rande vu verdi doğumda 6 şubat dedi doktor
Gly_gks kbrMEVA anladim.. fransizcayi iyi bilen birini gotur yanina konussun doktorunla.. hakkinda hayirlisi olsun insaAllah
kbrMEVA Ayseguldt çok korkuyorum ama kimsemiz yok burda iki kaynim var onlarında çocukları var eşleri nasıl yardım etsin bana arkamda eşimi ve kızımı bırakacam normal deneyip sonra sezeryane alırlarsa diye korkuyorum çünkü catim dar ucgun sancı çektim. Kızımda bir santim Di açılmam sezeryen oldum ama hiç yatmadım direk ayağa kalktım çabuk toparladım ama. Normal. Doğum tecrübem yok bide kacgun kalkacam hastanede kızıma kim bakacak kızım. Bana aşırı düşkün babasına bile yarım. Sat zor duruyor üç haftadır uyuyamıyorum dusunmekten
Ayseguldt kbrMEVA bence çok kafaya takıyosunuz bi yavrunuzu düşünmekten karnınızdakine stres yasatmayın rabbim herseyin kolaylığını verir hamileyiz bol bol dua edelim ♥️
Gly_gks Tesadufe bakarmisinizz 🤪 goussainville’de mi yasiyorsunuz? Arkadasimda orda oturuyor 😊 yakin bize oralar. Ne zamandir burdasiniz?
kbrMEVA Ayseguldt elimde değil ki turkiyede olsam kaynanam var görümcem var gördüm emin kızları var ama bursa kimsemiz yok gibi çok zor kimsesizlik yanlizlik
aslihangacal kbrMEVA merhaba, fransada doğum sigorta işleri nasıl oluyor? sigorta yoksa özelde mi devlette mi doğum yapmam gerekir bilgi verir misiniz bende yeni geldim 10 gün oluyo, çok az kaldı doğumuma