Benimde böyle 23 üncü haftada bıçak kesiği gibi ,kramp gibi tam tarif edemediğim ağrılarım olmuştu ama hamdolsun bir sorun yok dedi Dr um şuan 30. Haftaya girdik halen ara ara hatta o haftalara göre daha sık devam ediyor dikkat ediyorum genelde kabızlık meyilli olduğunda daha şiddetli oluyor bu kramplar Dr um bunun rahmin büyümesine kasların gerilmesine kalçanın genişlemesine bağlı olabileceğini soyledi ama siz gene de ihmal etmeyin mutlaka Dr unuza sorun