Merhaba herkeze ailemde böyle bisey gormediğim icin cevremde fazla olmadiği için burdaki ablalardan tecrubeli anne adaylarindan yardim istiyorum😞 gecen hafta ben amh eşim sperm testi verdik. Bugünde doktor bakıp amh değerime 0,14 düşük dedi. Eşiminkide normal bisey yokmuş onda. Ama bana dediki 20 yasindasin ve sende 35.40 yasindaki kadinin yumurtaliklari var derhal tedavilere baslamaliyiz hic vakit kaybetmeden cunku ben 25.30 yasimdn sonra asla cocuğum olmazmış 🥺 neyseki 20 yasindayim ve 1 yildir evliyim korunmadik hic 😞 Bana dediki adetinin 3. Günü gel yumurtaliklarina bakip takip edelim 1 ay icinde ilaç ve iğne yazicam gebelik elde edilirse eyer edilir. Ama olmassa hiç beklemeden direk tüp bebek merkezine yönlendireceğim dedi 😥 Gelen herşey Allahtan doğuştan böyleymiş zaten oyle dedi doktorum. Şimdi sorum şu size tecrübeli ablalar yasim kucuk olduğu icin iğne ve ilaç işe yararmı kullanıp hamile kalanınız oldu mu? Ha birde kist varmiş 3 cm miş ama onun icin bisey demedi sanirim iyi huylu kendiliğinden gecer ama onun icinde endişelenmedim değil 😥