Kızlar öncelikle merhabalar
size fikir danışmak istedim, kızlar benim yarın kontrolüm var ve 36+1 haftalığım ama bebişim dönmedi daha doktorumda yarın belirleyecek sezeryan mı normal mi diye, ben bi an önce doğurmak istiyorum çünkü midemde aşırı baskı var. oturamıyorum, kalkamıyorum, yatamıyorum ve bu zamana kadar kusmalarım kesilmedi 9 ay boyunca kustum doktor bekleyelim dönmesini derse sezaryen demek istiyorum erken doğurmak için etrafımdakiler bekle diyor ama cidden gücümde kalmadı sizce napayım?