Merhaba annelerim ❤️ Geçen hafta, 35. haftamızda muayenemde suyumun azaldığını soyledi doktorum. Bu persembe için kontrole cagırdı ve azalma devamsa 10-11 Kasım gıbı sezaryene alacağını soyledi 🤷🏻♀️ Normal doguma nıyetlıydım ve beklemiyordum bu durumu. Hem heyecan hem korku tuhaf hallerdeyım.. Varmı başına gelen veya boyle bı duruma tanık olanınız?