Endiselianne20 sakin mekanlar var ne bileyim doğaya kaçın eşinizle sahilde insanlara yaklaşmadan yürüyüşler yapın, emin ol çok iyi gelecek. Bu tedbirsizlik olmuyor ,maskeni eldivenini tak insanlarla temas etmediğin müddetçe hiçbir şey olmaz. Ayrıca arkadaşlar dostlar hayatın belli dönemlerinde bir süre yokolup sonra geri çıkarlar, mantar gibi düşün . En iyi arkadaşın eşin olsun inşallah