Semaykuntt Ays35 canim korkutmak istemem ama kaç haftaliksin ve doktoruna göster bildir yada sağlık ocağına ebene göster bir gebelik zehirlenmesi yapabiliyor aman dikkat et benimde öyleydi ve çok acırdi içinde bıldır bıldır su oynardı
roserosey Ays35 Çok geçmiş olsun inşallah geçici ve önemli birşey değildir ama peşini bırakma bana damar tıkanıklığı pıhtı atması gibi geldi, kalp damar cerrahına bir görünmelisin canım her ihtimale karşı 🌸
Ays35 Semaykuntt evet 12 haftalıgım bugün doktora gittim kadın doktoru anlamadı ortepedi de bişey bulamadı sürmek için jel verdi sadece yediğin degişik besin dokunmuş olabilir dedi dahiliyeye gidicem tekrar
Semaykuntt Ays35 Canım haftanda çok erken senin bence ihmal etme ne olur olmaz dikat et sen ve ayakların yukarda yüksekte yat şişlerin inmesine yardımcı oluyor ayakların yüksekte kalması geçmiş olsun geçer inşallah 🙏🏻
Ays35 Semaykuntt yukarda durması hiç bi işe yaramıyor ama neden böle oluyo cok merak ediyorum canım yanıyo yinede tesekkür ederim
Semaykuntt Ays35 Canım vücudun hassas olabilir bir şeye reaksiyonda gösterebilir araştırmadan bilemezler hayırlısı olsun inşallah koti bir şeyde çıkmasın alalh buyk iti bir araştırmaya git araştır bakalım canım