Tugba_0 Arkadaşlar ben bu ilacın yan etkisi olarak kaşıntı halsizlik böbreklerde sıkıntı yaratıyor diye okudum ben bende oldu hepsi böbreklerde enzimlerinde sıkıntı oldu kaşıntı var sizde de var mı böyle durumlar oldu mu
Gulenay1234 Tugba_0 bende her gün iki tane yutuyorum halsizlik uyku yaptı kuzum bende işlerimi halledemezden oldum
htcedgn Tugba_0 ben 34 haftalığım hala ara ara kullanıyorum hiç bi sıkıntı yaşamadım🌸 siz de çok sıkıntılı durumlara sebep olmuş doktorunuza danışıp muadillerini kullanmayı deneyin🌿 inşallah onlar aynı etkiyi göstermez🌷
halitefe Tugba_0 23. Haftaya geldik hala kullanıyorum ama hiç yan etkisi olmadı bana hatta gayet iyi kaşıntınız falan başka birşeyden olabilir mi
Mgersn Bende kullandım öyle belirtiler olmadı hiç. Sadece ilk başladığım zaman aşırı uuku hali halsizlik olmuştu doktorum normal dedi sonra geçti. Bi doktorunuza danışın isterseniz.
-mercimek- 17.haftadayım hala yoğun bulantılarım olduğu için her gece 2 tane içiyorum. Bendeki tek yan etkisi, gündüz içtiğimde uyku halsizlik yapması o yüzden gece içiyorum. Bence doktoruna mutlaka söyle başka ilaç versin canım.
Tugba_0 halitefe yarın doktora gidicem belki ondan değildir ama ben yan etkilerini okuyunca bu ilaca yorumladım inşallah ilaçtan değildir çünki kullanmadan yapamıyorum
halitefe Tugba_0 bir sor tabi canım ama ilacın içinde birşeyde yok aslında doktoruma sormuştum B6 vitamini ve zencefil var zaten hiçbir zararı yok demişti