Benim de 2. Geliyor su an oglum daha bir buçuk yaşında bile değil ama istedik oldu cok şükür Rabbım aratmasın herkes daha çok küçük olduğunu söyledi ama eşim de bende çok istedik bi kardeşi olmasını oğlumuz için daha iyi olacağını düşündük hic pişman da değilim Allah güç kuvvet sağlık versin onlar zaten büyüyüp gidiyorlar eşimde saolsun hic biseyi eksik etmez oğluma ne istesem anında yapar eder alir o yüzden böyle eşlere cocuk yapılır bu çok önemli bence 🙏