TurkanAri Kizlar hamilelikde bol su icmemiz lazimmis bebegin ciyerleri gelismezmis.Bende 2gundur basladim icmeye hic su icemiyorum.15haftalik hamileyim.Gecikmismiyim yani su icmeye? Gunde 2-3bardak icerdim.Simdi 2,5l iciyorum
Oykuaygun @TurkanAri 12 haftalık hamileyim su içemiyorum ya 2-3 bardak anca zorlarsam. Midem almıyor 😒 nolcak bu, hal
E-v-A101 Oykuaygun ilk üç ay normaldir içemiyor olmak. Sonrasında da İçemiyorsanız Şişeye doldurup yanınıza alın hep ordan içmek daha kolu bazen üşeniyor insan. Mutfağa gidip Su içmeye ama gözünün önünde olunca yudum yudum bitiriyorsun.
TurkanAri Oykuaygun aynen bende oyleyim daha yeni basladim icmeye.Ama icmemiz lazim.Bebegin sagligi icin
TurkanAri E-v-A101 evet dogru soyluyorsunuz bazende insan useniyo kalkip icmeye,en iyisi sizin dediginiz gibi sisye doldurup icmek