Dilarakrkc ben ilk hamile iken canım kumpir çekmişti o sıra dışarı çıkmak yasaktı bütün malzemeleri alıp yapmıştım.. korkarak yedim çünkü normalde bile öle şeyler çok sağlıklı değil o yüzden bazen aldığımız şeylerdir sosis sucuk salam vs cok nadir girer eve çok sağlıklı iyecekler olmadıkları için ama önemli olan güzel pişirmiş olmandir canm az pişmiş herşey tavuk ve et bile hamilelikte iyi değil. Ama canın çekmiş ise çok fazla dozunu kacirmadan iyiyebilirsin. Benim canım 4 ay boyunca hamburger çekti nolur nolmaz diye yemedim takı doktor çok nadir arada bir yenilebilir oyle şeyler diyene kadar 1 kereliğine mahsus yedim maksat içinde kalmasın