gulenay19 Arkadaşlar kızımın ismini Nesibe Sena koymayı düşünüyoruz hz. Nesibe yi bilirsiniz belki çok etkileniyorum ondan onun gibi güçlü ve peygamber sevdalısı bir hanım olsun inşallah sizce isim tuhaf mı böyle yakışmış mı
Rabia95 gulenay19 Nesibe çok güzel bi isim, ben küçükken Nesibe adında tonton bi nenemiz vardı o kadar iyi bi insadı ki küçükken onun melek olduğunu düşünürdüm o geldi aklıma 🌸