gulenay19 benim de ilk gebeliğim ama etrafımda tecrübesi olan bir çok kişi yenidoğan kıyafetlerin çok alınmaması gerektiğini söylüyor. Hemen büyüdükleri için çok az giyebiliyorlar. Bir adet 10 lu 2 adet beşli 3 tane de zıbın yeni doğan aldım ben geri kalanları 0-3 3-6 ay aldım hep . Sana tavsiyem öyle heves edip herşeyden çok fazla alma. 3-5 tane emzik , biberon alanlar var çok gereksiz. Az ve öz alışveriş yap . İhtiyaç olsa zaten herşeyi 5 dk da sipariş verebiliyoruz