Dilanmerall63 canim ben 34 de agda yaptırmıştım bugün 37 'de tekrar yaptırdım. Gayette alınabilir düzeye geldiler. Bu son ağda olabilir doğumdan önce eğer 2 haftaya doğum olmazsa tekrar gidicem üstten görünenleri alsın diye. Yaptır yani kafan rahat oluyor bide onu düşünmek zorunda kalmıyorsun