angels_-mom Merhabalar 13.haftadayım fakat geceleri nedense hiç uyuyamıyorum ve cok sık lavaboya gidiyorum sırt üstü de yatamadığımdan habire sağa sola dönüyorum. Benim gibi olanlar var mıdır?
Fatma3447 angels_-mom 3 aydan sonra sola yatmaya başladım ve 8 ayda felan uykusuzluk oluyor şuan ben öyleyim
DilekKurt Ben de ne yazık ki uyuyamayanlardanım🤪 sırt ve bel ağrısından yatsam da dinlenemiyorum resmen 25.haftaya girdik 🙈 sağlıkla gelsin de bebişlerimiz onlar için değer 🤗
Cemrenur angels_-mom neden sırt üstü yatamıyorsunuz 34 haftaligim hep sırt üstü uyudum doktorum da bebek acısından bir zararı olmayacağını söyledi