merhabalar anne adayları🌟 yeni evliyiz ama bebeğimiz olmuyor…. Kocam varikosel ameliyatı oldu ama sonuçlar hala iyi değil morfoloji 2% olması gereken 15 den yukarı… Aşılama ile hamile kalmayı duşunuyorum? Siz ne duşunuyorsunuz? Aşılama ile olur mu…. sabretmek çok zor