Merhaba arkadaşlar 16. Haftadayım doktorumuz bebeğin hem cinsiyetini netleştirmek için hemde pozisyonunu sözde düzeltmek için sert bir şekilde defalarca ultrason başlığıyla vurdu ağrım da oldu en son durun artık diyeceksen neyseki anlayıp durdu ama canım acıdı . Aklıma çok takılda o darbelerle bebeğin kafasına veya başka yerine birşey olmuş mudur diye :( bunu yaşayan var mı acaba ?