Gamzeliiiiii Doktorunuz sizi yanlış yönlendirmiş o zaman. Siz iki üç gün sonra tekrar kan testi yaptırın fakat farklı bir doktora danışın derim ben. Şuan hamilesiniz tebrik ederim eğer sağlıklı bir gebelikse değeriniz yükselir yok değil ise kimyasal düşük olarak adlandırılır. Allah gönlünüze göre versin🤲🏻🐣