Duygu6166 Korkacak bir şey yok endişe etmeyin. Ben de bu konuda çok endişe edenlerdendim bir zamanlar. İlk haftamda benimde karnımdan görünmedi alttan baktı o anda Tabikide endişe duydum ama endişe edecek birşey yokmuş bunu anladım ikinci gidişimde zaten karnımdan görmeye başladı keseyi yani bir zarari kesinlikle yok ona bakılırsa normal ultrasonda zararlı diyorlar bebek için yani takılmayın çok .😇