Busrairem rumeysaa1 benim bu 3. Bebeğim biber 2 kızım normal oldu Buda normal görünüyor 37. Haftaya gırdık bakalım☺️🌸😍🙈
Busrairem Cml_e07 Gıdılır neden gıdılmesın ılk defa duyuyorum bır doktorun sezeryanı onerıpde normal doğumu onermemesı🤔Acaba sizinmi bir sıkıntınız var yüzden mi önermiyor normal doğümu🤔
Cml_e07 Busrairem yok canım benim çatı muayenesi bile yaptı yapabilirsin dedi ama sonra konuşmaları hep spinal sezeryan taraftarıydı normal doğumda alttan dikiş olursa bir farkı kalmıyor diyor ve komplikasyon oranı daha yüksek diyor konuşmaları hep böyle
Cml_e07 Busrairem bende çok istiyorum ama sadece doğum için kabul eden bi doktor bulmam lazım 😕 ay ne zormuş