Minigim20 Gamzelinur ayni haftadayiz hatta aynı gün canım bende hisetmedim henüz hiç ama normal dedi doktorum
egemommm Aynı haftadayız canım, ben geçen haftalarda sağda ya da solda baskı oluyodu şurada diyebiliyodum ama kıpırtı tarzında hissetmedim hiç, şimdi o baskıları pek hissetmiyorum daha erken diye düşünüyorum önümüzdeki haftalarda hissederim umarım