Kizlar yarin 28 haftalik olacağız bugün doktora gittim aminosure testi yapıldı. Hareketleri az diye gitmiştim orada anlaşıldı suyu biraz azalmış test yapalım dedi doktor ve suyunun geldiğini gördük aşırı aşırı değil ama sızıntı şeklinde.
Hastaneye yatışım yapıldı ciğer geliştirici vuruldu antibiyotik tedavisine başladık .
Benim gibi olup zamanında doğum yapan var mi etrafinizda moralmen çok kötüyüm dualarınızı beklerim .