Birminikannesi44 Merhabalar 20+4 haftalık hamileyim bebeğim 15 haftadan beri sürekli hareketlerini hissederdim hergun olmasada lakin son 2 gündür hiç hissetmiyorum nerdeyse. 🤷🏻♀️ Bişey olmuş olabilir mi bide su gibi akıntım var bugün acaba bebeğin suyu olabilir mi😌
RengarenkKelebek Birminikannesi44 Bende sizin gibi erkenden hissetmeye başladım hareketlerini hatta bir ara bebeğimi hiç hissetmedim doktora gittiğimde söyledim bunu hemen kontrol etti çok şükür sıkıntı yoktu şimdi 29. Haftamdayım acıktığı zaman ya da canı bir şeyler istediği zaman hareket ediyor bazen sesimi duymak için hareket ediyor tekme arıyor yani canı nasıl isterse ona göre değişiyor😅😅 içiniz çok rahat değilse doktora gidin derim akıntı fazla olması normal diye biliyorum benim de öyle akıntım biraz fazla akıntının rengi daha çok önemli dediğim gibi içiniz rahat değilse gidin doktorunuza Allahın izniyle sağlıklıdır
Gzdsrm Birminikannesi44 tam olarak yasadiklarimi yazmissin canim bende cok merak ediyorum ya cuma gunu doktor kontrolum var beklemesem mi die dusunmeye basladim korkuyorum 2 kaybim var bide benim ilerleyen tek hamileligim bu o su gibi akinti camasirimi islatio resmen gunde 2 defa camasir degistirir oldum bisey deil atletime bile cikio islakligi sizede oyle mi oluyo zibin yani atletim cit cit yerine cikio az bisey
Birminikannesi44 RengarenkKelebek ay çok sağolun ya Allah razı olsun içim rahatladı 🤲🏻 Erkan hissedip sonradan hareketsizlik çok korkuttu 😌 rabbim sağ Salim kavuşmamızı nasip etsin inşallah 🙏 eğer akıntı sıvı halinde devam ederse gitmeyi düşünüyorum hemen rabbim korusun inşallah hepimizin kuzularını minnaklarını 🙏
RengarenkKelebek Birminikannesi44 amin inşallah dikkat edin ama yine de hissetmezseniz gidin ne olur ne olmaz 🧿🧿🧿
Birminikannesi44 Gzdsrm inanırmısınız benimde cuma günü kontrolüm var ve benimde çıtçıtlı atletime kadar geçiyor tüm gün 2 3 defa iç çamasırı değiştirir oldum