Helifs canım bende aynı durumu yaşıyorum hatta bugün kontrol vardı doktora doya doya hareketini bi hissedemedim çoğu misinin dışardan hareketleri görünüyor benim doğru düzgün öyle olmuyor ufak ufak hareketler dedim. Doktorda herkesin yapısı bir değil bebek sağlıklı ve hareket ediyor ama kas yapsi yağ doksu kilo hepsi etken dedi