Gustave Merhaba arkadaşlar 17 haftalık gebeyim ve gebe kaldığımdan bu yana istisnasız her gece saat 4 yada 5 civarı uyanıyorum sonra geri uyuyana epey zorlanıyorum, sizde bu ve benzer durumlar yaşıyor musunuz?
Mrymozr Gustave Olmazmı her gece bende uyaniyorum bazen gece 3 kere lavaboya kalktigim oluyo. Hic uyanmadan sabah olsun istiyorum bende biraz zor uyuyorm 20+3 haftadayim
ipekursat Gustave ayyy bende de aynı şey oluyo sanki 11 12 saat uyumuş gibi dinç gözümü açıyorum bide sebebini asla bulamadım
Mcakir Gustave bende öyleyim 2-3-4 kere uyanıyorum wc için. Artık şu şekilde düşünüyorum nasipse bebişlerimiz doğunca malum 2 saatte bi uyanıp kısmetse emziricez. Allahım belki de ona hazırlıyor bizleri diye düşünüyorum 😊
Zeyyno_ Gustave Bende alışkanlık oldu artık ama benmki 28.haftadan sonra felan gece kaç defa uyandm Allah bilir ki Allahtan hemen geri uyuyabiliyorum şimdi 34haftalığız
mavilibisey Ben en baştan beri hiç uyuyamıyorum. Deliksiz uyuduğum gece sayısı o kadar az ki. 14.haftadayım. Sebebini anlayamıyorum.
gizemdogan Gustave tek olmadığımı bilmek güzel. Çok sinir bozucu. Yatağın ters tarafına yatıyorum olmuyor tekrar normal yatıyorum. 6 gibi uykuya dalıyorum 7 de alarm çalıyor işe gidiyorum. Avazım çıktığı kadar bağıracağım 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
brcbr Gustave taa en başından beri var..artık yadırgamıyorum alıştım..Allah tarafından alıştırılıyoruz bence😊
annepanda Gustave offf cokk zor.. hele her dönüşte uyanmak ekleniyor bana. Bi deliksiz uyku istiyorum. Şöyle bi yatmışim. Sabah nasıl oldu anlamamışim… 😫😫
Derinsema Gustave ah kuzum uyanmayi birak uykusuz kaldim kac gundur kopek gibi uykum var aama uyuyamiyirum mafoldum yaa 😑😑
KMerveK Gustave hele bi de birisi canını sıktıysa sabahlar olmasın dön dön dur bazen beyniminde bireysel olarak kendi kendine konuştuğunu düşünüyorum sonuç uykusuz ve bol kesintili geceler
Seymacvk KMerveK Uykum ağır yoksa uyandığımda öyle sıkışmış oluyorum ki tuvalete kendimi zor atıyorum 😅zor
Ecmelbeyza Gustave yalnız değilsiiin 😁🐣biz de 17yiz . Saat 4-5 uyanıyorum her gün aynı saatte esrarengiz bi şekilde 🤓😎