maggie ibranice olupta müslümanların koyduğu bir çok isim var: Meryem, Yunus,Yusuf, ilyas… bir çok peygamber ismi hepsi kurandada geçer yani. ama mila ismini hristiyanlar çok kullanıyor. ben ayet bilmiyorum bu konuda ama Peygamberimizin müslüman olmayanlara benzemiyelim diye bir çok hadisi vardır. Tırnak kesme adabı bile farklı olsun diye ayrıntılı anlatılmıştır… yani uzun lafın kısası peygamberimiz her ayrıntıya dikkat etmişken onlara benzememeye çalışmamız lazım her konuda bir tek isim konusu değil. yılbaşı kutlamaları mesela bizim dinimizde olmayan şeyler hep bi avrupa hevesidir gidiyor