berivanc Kızlar kabızlık şikayetim var 1 saat affedersiniz tuvalette kalıyorum elim ayağım titriyor 16 haftalikta hamileyim affedersiniz sanki acilmam varrmis gbi genişlediğini hissediyorm zorlandigim icin arka makatim hep şiş gebelikte osmolak ilacı kullanan varmı yada böyle olmasında zarar varmı cok korkuyorum şuan?
Nesli6153 berivanc çok geçmiş olsun zor gerçekten bende yaşadım doktoruna danışıp lavman yapmanı öneririm
Handankurt berivanc canım sen bunu doktoruna söylemedin mi . Bende kabız oldum doktora söyledim şurup verdi bir de kabızlık diyeti
kubra_c berivanc Kabızlık hamilelikte çok tehlikeli bir şey ve siz bir saat diyorsunuz açılıyor diyorsunuz bu duruma gelene kadar keşke cevrenizden fikir alsaydınız bi doktorunuza söyleseydiniz hemen şurup yazardı size. Duphalac kullanıyorum bunun için hamileliğimin başından beri düşünün o kadar tehlikeli . Bu ilaçlar bağırsakta emilimi oluyor bebeğe gitmiyor.kabızlık ilaçdan daha korkulucak bir şey hemen ilaca baslamanızı öneririm doktorda aynı şeyi söyliycektir
Havailgen33 Ilaclardan dolayi kabizlik sorunu genelmis ama ben bunu kuru kayisi ile hal ettim gayet iyi geliyor gunde 5 ile7 tane yeterli
berivanc kubra_c söyledim bugün doktoruma kabızlık için şurup yazdı kullanmaya başladım bugün insallah düzelir
Mlk84 Geçmiş olsun ben de 4 5 haftadır bu sorunu yaşıyorum sizin kadar ciddi boyutta değil ama belirteyim .Yoğurt içine 2 gün kurusu dilimliyorum 1 tatlı kaşığı da chia tohumu atıyorum. Bu bana iyi geldi daha kolay acısız çıkmaya başladım en azından 🥴
istanbul3434 2 kuru kayisi, 1 armut, uzerine bollll su icin. Kabizliktan afedersin kan geliyordu peceteye o kadar kotuydum, her gun bunlari tuketince en kotu 2 gunde bir cikartiyor.