KadirSelinSar Suanda hastanede yatıyorum hiçbirşeyim yoktu enfeksiyon sikayetiyle geldim 2.günde ultrosona girdim kesede kanama olduğunu söylediler. Ama benim ne lekem var ne kanamam sizce bişey olurmu başına gelen arkadş var mı