Kızlar benimde 3 gündür aynısı oluyor ve beraberinde ağrı baskı kasılma oluyordu bugün kontrol günümde nst de ağrım çıktı lütfen ihmal etmeyin ağrı ve kasılma hissediyor ve bu geçmiyorsa mutlaka doktora gidin bana yatış verildi erken doğum riskise karşılık iğne serum alıyorum dediğim gibi kimseyi korkutmak değil amacın ama geçmeyen ağırlara dikkat edin lütfen