Prensesss123 Neslii günde kaç kere hissettiğimi saymadım ama bugün tekmelerini gözümle gördüm Rabbime şükürler olsun. 20+1 iz bu arada 🌼
tco Neslii 20+5 yetim bugün ilk defa 17+5 te hissettim . Bizim küçük bey geceleri hareketli yatacağım zaman pırpır oynuyor. Sabahları daha sakin bugün iki - üç defa pit pit etti. Gece kuşu benim ki😜
GulerDoganAslan 20 haftadayım henüz bugün bişeler hissetmeye başladım içimde baloncuk patlıyo sanki ama bebekmi değilmi anlamıyorum açıkcası ama 10 kere falan hissetmişimdşr sabahtan beri