Hosgeldinbebek Kızlar ya nasip olmuyor bir türlü, doktora gidecegim araştırılsın sebebi. Boş gebelik yaşamıştım martta kürtaj oldum, şimdi de kanama var beta değerim düşmüş 5 e, başına gelen var mı
Sermec27 Hosgeldinbebek eşiniz sperm değerlerine morfolojisine bakılsın kimyasal gebeliğin boş gebeliğin sebebleri genelde sperm değerleri olabiliyor ve eşinizle beraber genetik testte yaptırın bence
Fatma373737 Hosgeldinbebek canım morfoloji ye baktır aynılarını ben yaşadım ilk gebelik boş gebelikti 1 yıl sonra kimyasal oldu peşine gebe kaldım testlerini yaptır ve ovulasyon takibi yap rabbim hayırlısı ile nasip eylesin
Ozlemm37 Hosgeldinbebek Ümitsizliğe kapılmayın benimde ilk hamileliğim boş gebelikti sonra oğlum oldu, 4 ay önce kimyasal gebelik geçirdim şimdi 10 haftalık hamileyim. Hayırlı zamanda sağlıkla gelsin.
a_s_a_f Hosgeldinbebek canım üzülme hiç rabbim yerine veriyor strese girme. Her derdin başı stres bende kimyasal gebelik geçirdim geçen yıl kasımda 5 ay sonra hamile kaldım 10 güne kadar inşallah bebeğimi kucağıma alıcam 🤲
Hosgeldinbebek Sermec27 adetten sonra gidecegim eşimle, ciddi manada sigara kullanıyor şaşırmam kalitesiz olmasına
Sermec27 Hosgeldinbebek evet sigara da cok etkiliyor sperm değerlerini mutlaka bir gözükün ikiniz de Allah yardımcınız olsun
Nkayserili90 Fatma373737 boş gebelik dediğiniz dış gebelik mi oluyor ve belirtileri nelerdi acaba, nasıl anlaşıldı
Hosgeldinbebek Fatma373737 öyle üzüldüm ki çalışıyor olmasam ağlıcam, ağlamaya bile vaktim yok. Yarın inşallah gidip doktorla görüşeceğiz
Hosgeldinbebek Nkayserili90 hayır kese olması gereken yerde ancak boş, bebek yok olmuyor içinde oluşmuyor belirtisi de yok
Fatma373737 Hosgeldinbebek bende çalışıyorum kimyasal dedikleri gün ağlamaktan gözlerim şişmişti kimseye göstermeden içime çeke çeke ağlamıştım ve hep Allah’a sığındım dua ettim namazımı kıldım Meryem sureleri dinledim vakti varmış demek ki rabbim aratmasın kuzum bende geçtim o yollardan canı gönülden isteyene rabbim nasip eylesin inşallah Allah ın dediği olur