Cnsutygr tatlım ben sağlıkçıyım, bi süre kadın doğum hastanesinde çalıştım. Doktorlar amniyosentez öneriyor ama riskli sonuçları olabiliyor amniyosentezin. İkili üçlü testler sadece ihtimalleri değerlendiriyor. Sayısız kadın gördüm kesin down sendromlu bebeğin aldır denilen ama sağlıklı bebekleri doğan. O sebebten fikrimi soracak olursan içini refah tut. Zaten kaderinde böyle bir şey varsa sağlıklı doğar allah korusun kaza geçirir, ateşlenir, düşer vs yine olur. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın. Detaylı ultrasonda doktorun sorun yok diyecektir yüksek ihtimalle.