Hacerimo beniim sürecim riskli ve özel ilgi istiyor , kendi doktorum yoktu o yüzden o baktı açıklayıcı gelmedi bana eminim bilgisi çoktur ama karşı tarafa bunu aktarmak gerek diye düşünüyorum,dediğim gibi çok hastası var giden memnun bu beklentiyle alakalı belki de