Ben gecen ay ilk kez Zeynep Hafiza Öztürk İnal ’a gittim ama asla tavsiye etmiyorum. Hiç konuşmadı bile , kaç haftalık diye sormasam onu demicekti. Sadece tahlil yaptırdın mi diye sordu o kadar. Şimdi başka doktora randevu almaya çalışıyorum ama yok.. sabah erken gitsem bulabilir miyim acaba ? Aylin hanımı iyi diye duyuyorum , siz memnun kaldınız mı ?