Bende öyle düşmüştüm hemde banyoda sırtımı falan da çarpmıştım, bence git bi acile kontrol etsinler. Bişey olmaz demesi geçiştirme gibi geldi bana, bir de internette bakmıştım popo üstü düşmek tehlikeli olabiliyor diye. Sen bilirsin yine ama için rahat eder