Dilekveuzum Merhaba, 10 haftalık gebeyim, 15 günde bir doktora gidip bebeğin kalp atışlarını dinliyoruz. Ama herhangi bir belirti olmadığı için bebek yokmuş gibi geliyor, bebeğin kalbi durmuş olabilir mi diye sıkıntı giriyor içime😢 sizde de böyle oluyor mu?
Gizemre1010 Dilekveuzum bendede öyle oluyodu ama bebeğin sağlıklı merak etme hissetmen için biraz daha beklemen lazım ben 19 haftada hissetmeye başlamıştım dikkat et sadece kendini fazla yorma
Sjsjsjjs Dilekveuzum Ben o haftalarda öle hissediyordum canım 💖 İnan stres yapmaya gerek yok 😘 Allah'ın izniyle hareketlerini hissedeceğin günde gelecek 🤗 Böyle düşünüp kendini de kuzunuda üzme🙏
Dilekveuzum Dilekveuzum Gizemre1010 teşekkür ederim. 8 yıllık evliyim uzun denemeler sonucu Allah nasip etti. O kadar heyecan yapıyorum ki anlatamam 😐
tuanis35 Dilekveuzum ilk haftalar yaşamayan yoktur onu. Ev tipi ultrason olsa da alsak der herkes her gün görme isteği falan 😄😄 içini ferah tut hiçbir şey olmaz🙏
Dilekveuzum Sjsjsjjs teşekkür ederim, Allah’ım sağlıkla kucağıma almayı nasip eder inşallah 🤲🏻 Şu vesveselerden bir kurtulabilsem keşke 😭
Ozak Dilekveuzum ilk 3 ay çok dikkat ettim illa ki tedirgin oluyorsun ama istemediğin ot dibinde biter sözü gelir hep aklıma o yüzden kötü şeyleri hiç düşünüpte pinpirikli davranmadım hiçbir zaman 😊 tadını çıkar her ihtimalin kötüsünü düşünüpte zehir etme kendine 😉
Dilekveuzum Ozak teşekkürler 🙏🏼 8 yıldan sonra ilk gebeliğim istemesemde evham yapıyorum durduk yere 😢
Ozak Dilekveuzum doğrudur canım benimde 4 sene sonra oldu ilk gebeliğim Allah kucağına sağlıkla almayı nasip etsin inşallah 😊
Kenanizm18 Dilekveuzum dur annesi dur biz hissedemioz ama bizim yaramazlar nerdese icerde horon tepio 🙈🙈 2 hafta sonra gittiginde arada ki farkı görünce bile şok olcaksın 🙂 ikili taramada bizm ki bize el sallıyordu resmen 🙂
Dilekveuzum Kenanizm18 en son gittiğimde kolları bacakları sallanıyordu. Bu cumartesi gidicem hayırlısı ile bende el salladığı günleri göreyim başka bişey istemiyorum 😅
deletedmom204 Dilekveuzum ya bebek hareketleri ilk gebelik ise 5. ayda hissedileye basliyormus endiselenme oyuzden
Kenanizm18 Dilekveuzum 12. Haftada bizim kinin eli hep agıZdaydı bi ara el salladı ayaklar desen yukarıda ay onu gectim suyun icinde ya resmen kaydırak görevi görüyoruz 🤣🤣🤣 ayaklarıyla inip cıkıo felan sonra 1 hafta sonra sonuc almaya gittik babada geldi inanmiodu bana bunları yapıo dedigimde geldiginde oda gördü deli gibi dönüyor elleri ayakları oynatıodu ay özledim yaaa 🙈🙈
GulerDoganAslan Dilekveuzum 20. haftamdayım hala aynı korkular var sürekli görmek ve duymak istiyorum sanırım bu korku doğana kdr geçmiycek, doğruktan sonrada başka şeyler başlayacaktır
Deletedmom71 Dilekveuzum bende 12 haftalık gebeyim. Sürekli bunları düşünme ben bir şey düşünmüyorum eminim ki her şey yolundadır..
Dilekveuzum Deletedmom71 birazda olsa için rahatladı, yalnız olmadığımı bilmek güzel 👍🏼 eşimde bana kızıyor kötü düşünme diye ama elimde değil 😭
Aysenaz Dilekveuzum milet bulantısı devam eder diye şikayet eder sende bulantım yok diye ediyosun endileselerinde haklisin ama panik yapma bende senin gibi diyordum ama 11. Haftada başlayan bulantım 22. Hafta oldu hala devam ediyor ve yanlış hatirlamiyosam 10.Haftada kaşık ağrılarım ve 11 haftada göğüs hassasiyetim başladı herkesde durum farklı yani cnm endişe etme
Dilekveuzum Aysenaz 😅 ayy ne bileyim böyle bişey yaşamayınca da acaba kötüye mi gidiyor diye endişe ediyorum. Herkeste varmış bu düşünceler içim rahatladı gerçekten sağolun 🙏🏼