Feyzakpln Kizlar asiri mide yanmam var anlatamam yani daha 2 aylik hamileyim ama normal mi ? Yapabilecegim bir sey onerir misiniz?
Minnosunannesiii Feyzakpln canım ilk iş sabah sağlıkocağına git gaviscon yazdır ben hamileleiğimin ilk gününden beri içiyorum çok şükür bi sıkıntım yok
Ozlemm37 Feyzakpln Bende 10 haftalık hamileyim bende de başladı, oğlumda 4. Ayımda falan başlamıştı yanlış hatırlamıyorsam
aysedemirucar Benim de felekat mide yanma vardı geceleri uyuyamıyordm doktor mide şurubu verdi bir iki haftada düzeldi ictgm zaman en azından rahat uyuyordm şurubun adı renniydi sanırım