Pişi yaparken parmağım mi elim mi ne geçen seneydi bayağı yanmisti suya sokuyorum geçmiyor acısı krem sürüyorum farketmiyo belki hametan iyi gelir bebeklerde psik olunca doktor veriyor ama ben elim için Aloe Vera surmstm hem izi geçti hem acisini sondrmstu evde bence bakılmasını gereken en mantıklı bitki ALEO VERA reklam gibi oldu biraz ama ise yaradığı kesin 😂